vestiging

Onze werkwijze

Eerlijke adviezen, ook al verdienen we hierdoor zelf minder. Géén voorschotten. Transparante offertes met detailprijzen raam per raam. Alles met eigen vakmensen. Correcte afspraken over timing. Een snelle naservice. ‘Eerlijk duurt het langst’ vormt al 25 jaar het uitgangspunt van BB Ramen & Deuren. Al deze aandachtspunten zitten ingebakken in onze klantgerichte en uiterst persoonlijke bedrijfaanpak. Elk lid van de BB Familie is doordrongen van deze filosofie. Als Profel Expert staan we bovendien garant voor enkele glasheldere beloftes.

1. Laat je inspireren in onze showroom of kies voor een plaatsbezoek

Tijdens de openingsuren ben je steeds verblijvend welkom in onze showroom. Onze medewerkster Elyse verwelkomt je met de glimlach en laat je een eerste keer kennismaken met onze mogelijkheden. Je vindt in onze showroom tal van inspirerende demonstratieopstellingen.

Wanneer je dit wenst, maakt Elyse meteen een vervolgafspraak met één van onze adviseurs Bert of Michel. Eén van hen komt op het afgesproken tijdstip ter plaatse. Doorheen het verdere traject blijft dit jouw vaste aanspreekpunt en dossieropvolger binnen de BB Familie.

Tijdens dit plaatsbezoek nemen we de offertematen én voorzien we alle nodige tijd om je wensen en behoeftes te bespreken. Dit plaatsbezoek geeft ons meteen ook de kans om de technische mogelijkheden van de situatie te analyseren.

2. Persoonlijke presentatie en verfijning van de offerte

Op basis van je eerste voorkeuren werken wij een complete offerte uit. Deze offerte bevat raam per raam en deur per deur alle detailprijzen.

Zo weet je exact en in alle transparantie wat je mag verwachten voor je investering. Je krijgt van ons meteen de juiste prijs. Elke klant is voor ons gelijk én krijgt dezelfde prijs.

Onze offerte stellen we persoonlijk aan je voor in onze showroom. Zo heb je meteen de kans om de voorgestelde materialen zelf te zien en te voelen. Daarnaast doorlopen we samen alle keuzes voor de laatste opties.

Kan je niet meteen de knoop doorhakken voor de juiste materiaal- of kleurkeuzes? Geen probleem, kom gerust een tweede of derde keer langs. Wij maken telkens de nodige tijd voor je vrij.

3. Gedetailleerde opmetingen

Na bevestiging van de opdracht komt zaakvoerder Jente of Didier opnieuw ter plaatse voor gedetailleerde en definitieve opmetingen. Deze opmetingen vormen de basis voor een correcte werkvoorbereiding door onze materiaalleverancier Profel.

Elk project is 100% maatwerk, volledig gebaseerd op onze opmetingen én de ter plaatse vergaarde technische informatie.

Om 100% zeker te zijn over de gemaakte afspraken en het verwachtingspatroon, vatten we alle gemaakte keuzes nog eens samen. Zo voldoen we zeker aan één van onze glasheldere Profelbeloftes: uw belofte = uw factuur. Lees hier onze andere beloftes.

4. Plaatsing en afwerking door eigen vakmensen

Wij beschikken over vier ervaren plaatsingsteams die elk vakmanschap van het hoogste niveau garanderen. Wij werken nooit met onderaannemers.

Elk team wordt aangestuurd door een ploegbaas. Deze vormt tijdens de werken je rechtstreekse aanspreekpunt. Onze vakmensen willen eer halen uit hun werk. Met minder dan perfect nemen ze geen genoegen.

5. Factuur na de plaatsing

Wij werken niet met voorschotten, wel op basis van wederzijds vertrouwen. De week volgend na de plaatsing maken we het factuur op.

  • Is alles 100% in orde? Dan betaal je meteen het volledige factuur.
  • Moeten er nog enkele kleine zaken worden afgewerkt? Dan betaal je 80%. De overige 20% rekenen we af nadat ook de laatste details zijn opgelost.

Ook met het invullen van aanvraagformulieren voor isolatiepremies of subsidies helpen we je graag verder.

6. Finaal plaatsbezoek door zaakvoerder Jente

Na elke opdracht komt zaakvoerder Jente langs om het eindresultaat te bekijken en foto’s te maken. Met dit plaatsbezoek houdt hij de vinger aan de pols omtrent de tevredenheid van onze klanten.

Daarnaast controleert Jente de uniformiteit van werkwijze tussen onze verschillende plaatsingsploegen. We willen dat elke plaatsingsploeg op exact dezelfde manier de ramen en deuren plaatst.

Maandelijks houden we een technische meeting met onze plaatsingsteams én leren we van elkaars aanpak.

7. Snelle naservice

Heb je schade geleden door een inbraak? Glasbreuk na een storm? Een deur die schuurt of een raam dat knelt? Wij beschikken met Jimmy over een servicemedewerker die voltijds paraat staat voor het snel oplossen van deze technische probleempjes. Hij is onze medewerker met de langste staat van dienst. Afhankelijk van de urgentie, kunnen wij binnen de werkdag na jouw melding langskomen.
Lees hier meer over onze naservice.