Zeven stappen in ons klantproces

Welke stappen doorloop ik als klant bij BB ramen & deuren?

Eerste kennismakingen, kent u het? Even aftasten, een beetje stroef en onwennig, vooral niets verkeerd zeggen… Niet bij ons! Al meer dan zevenentwintig jaar bieden wij onze klanten een warm onthaal. En wat helpt: wij weten welke vragen klanten hebben, en hoe we hen op de beste manier kunnen bijstaan. In deze zeven stappen vinden onze klanten het perfecte schrijnwerk.

1. Ontvangst in de toonzaal

Een goede showroom moet inspireren, mogelijkheden aanreiken, nieuwe ideeën aanbrengen, informatie tastbaar maken… Daarom vinden wij het eerste onthaal in onze winkel ook zo belangrijk. Wij helpen je op weg in je keuze. En dat doen wij graag hartelijk.

2. Eerlijk en onafhankelijk advies

Adviseren in functie van omzet of winst, daar doen wij niet aan mee. Want op termijn zijn het enkel tevreden klanten die ons iets opleveren. Dus geven wij graag eerlijk advies. We houden rekening met je budget én met je smaak.

3. Uitvoerige opmeting en overleg

Tijdens een eerste plaatsbezoek maken onze adviseurs de opmetingen voor de offerte.
Bij een bestelling volgt er steeds een detailleerde opmeting. Daar is jouw adviseur ook aanwezig. Hij volgt zo het hele traject en is op de hoogte van alle wensen en aandachtspunten.
We vatten erna alles ook nog eens voor je samen en bespreken de werken in detail. (Na de oplevering komen we bij je terug voor een evaluatie).

4. Correcte plaatsing

Onze plaatsingsteams beschikken over een flinke dosis ervaring. Wij garanderen een uitstekende afwerking door eigen vakmensen. De ploegbaas is bij de werken je rechtstreekse aanspreekpunt.

5. Geen voorschot nodig

Als onze klanten hun vertrouwen in ons stellen, vinden wij dat het ook wederzijds moet zijn. Wij vragen geen betaling vooraleer er werken zijn gebeurd. Een voorschot hoeft bij ons niet.

6. Opmaak van de factuur

Pas nadat alles is geplaatst maken wij de factuur, niet eerder. Moeten er na de plaatsing nog zaken gebeuren (denk aan een herstelling, nalevering, … ) dan betaal je 80% van je factuurbedrag na de werken. De laatste 20% betaal je als alles finaal is opgeleverd/afgewerkt. Geen toestanden van “alles is betaald en je ziet de firma niet meer terug”

7. Opvolging tot einde van de werf

Onze mensen maken een erezaak van een perfecte oplevering. Tijdens de werf volgt de ploegbaas alles zorgvuldig op. Na de opdracht komt de zaakvoerder ter plekke om het resultaat met eigen ogen te bekijken. Hij neemt er alleen genoegen mee als jij als klant helemaal tevreden bent.