Controle doen we samen met de klant

Mijn ramen zijn geplaatst, wat nu?

Onze plaatsers zijn bij je langs geweest. Als alles goed is, oogt je woning nu piekfijn met dat nieuwe schrijnwerk. Pas als we zeker weten dat jij helemaal goed zit, trekken we de deur achter ons dicht.

Wij: controleren nog een laatste keer de werf

Een werf stopt nooit op de laatste werkdag. Toch niet als service van tel is. Bij BB plannen we na afloop van de werf altijd nog een controle voor een volledig nazicht. We bekijken het eindresultaat en overlopen met de klant of er nog dingen moeten aangepast worden. We maken een fotoverslag en bespreken het opgeleverde werk op onze teammeetings. Zo optimaliseren we onze aanpak.

Jij: controleert op eventuele gebreken

Controleer het afgeleverde werk op gebreken. Het kan altijd gebeuren dat wij iets over het hoofd hebben gezien. Of dat je toch nog een aanpassing wil laten uitvoeren. Zoiets wil je niet laten aanslepen, dus geef tijdig een seintje als er nog iets niet helemaal naar je zin is.

Wij: stellen bij nieuwbouw nogmaals alles af

Heb je nieuw gebouwd? Dan komen we graag nog een keer bij je langs om de deuren precies af te regelen. Tegelijk kijken we ook nog even alle ramen na. Eens de vloer is gelegd, mag je ons hiervoor contacteren.

Jij: volgt de onderhoudsinstructies

Veel onderhoud vergt je schrijnwerk niet, maar het is wel aangeraden om het op een correcte manier uit te voeren. Bij plaatsing geven we je de onderhoudsboekjes van onze producent Profel mee. Lees die door en volg de info op.

Wij: blijven beschikbaar voor vragen

BB blijft uiteraard ter beschikking voor mogelijke vragen. Voor kleine technische problemen proberen we altijd zo vlug mogelijk een van onze servicemedewerkers langs te sturen.